emailFBbloglovin youtube twitter instagram blogger

Obserwatorzy

sobota, 15 grudnia 2012

Dla mamy i maleństwa

Dziś odwiedziłam znów aptekę, aby dowiedzieć się co i jak z zamówionymi produktami dla mojego smyka. Mają do mnie dzwonić :) więc teraz muszę być cierpliwa... Poza tym farmaceutka poleciła mi nowy program dla młodych mam i kobiet w ciąży. DLA MAMY I MALEŃSTWA. Dostałam kartę do programu jak i katalog produktów. Fajna sprawa polecam młodym mamom :) "Program dla Mamy i Maleństwa to zaprojektowany z myślą o rodzicach program, który pomaga zadbać o to co najważniejsze - zdrowie dziecka i własne. Dla Mamy i Maleństwa to specjalna propozycja dla klientów aptek. Program oferuje jego uczestniczkom dostęp do atrakcyjnych rabatów – nawet do minus 25% - na starannie wybrany asortyment produktów pielęgnacyjnych i leczniczych dla mam i małych pociech oraz do portalu propagującego specjalistyczną wiedzę nt. zdrowia dziecka i mamy. Co trzy miesiące w oparciu o sugestie ponad 100 000 uczestników programu dla Mamy i Maleństwa i wiedzę farmaceutów, wybieramy to co najlepsze dla zdrowia pociech. Wszystkie produkty objęte rabatami prezentowane są w specjalnym katalogu promocyjnym aktualizowanym kwartalnie. Programem skierowany jest głównie do kobiet w ciąży, jak również posiadających dzieci w wieku do lat 5. Zadaniem programu jest zbudowanie trwałej, długoterminowej relacji kobiet z grupy docelowej z programem, zaproponowanie uczestnikom dodatkowych korzyści wynikających z posiadania karty i uczestnictwa w samym programie. Dla naszych stałych uczestników programu dla Mamy i Maleństwa przygotowujemy we współpracy z różnymi partnerami specjalne bardzo atrakcyjne promocje na produkty i usługi dla rodziców i dzieci."*
*- www.dlamamyimalenstwa.pl/strona/s0-mim_o_programie
Do pobrania również na moim chomiku jest katalog produktów w dziale wszystko dla dzieci :) www.chomikuj.pl/mloda-ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci, że mnie odwiedzasz :)
Za każdy komentarz, na który postaram się odpowiedzieć na Twoim blogu.
Jednak zachowaj kulturę osobistą, bo to dużo świadczy o Tobie.

NIE SPAMUJ, umiem Cię znaleźć w blogosferze ;)





Kolejność obserwacji na blogu jest następująca:
TY (pierwsza) obserwujesz mnie = JA obserwuję Ciebie :)

Printfriendly