emailFB instagram

16 grudnia 2012

KillyS ODŻYWKA REGENERUJĄCA DO PAZNOKCI

Ostatnio byłam w Tesco i tam zakupiłam po raz pierwszy odzywkę do paznokci. W sumie zawsze brałam albo w aptece, albo w drogerii czy też zamawiałam w Avon lub FM Group. Skusiłam się, bo przypomniało mi się, że kończy mi się i dalej trzeba dbać o paznokcie :) I powiem Wam kochane, że nie żałuję, świetnie pokrywa paznokcie, a poza tym powiem, że nadaje się też jako lakier ozdobny, bo estetycznie to wygląda.
Oto opis producenta:
To preparat przeznaczony do pielęgnacji paznokci kruchych i łamliwych. Witamina A, E, B5 chronią i zachowują naturalne nawilżenie paznokcia. Witamina C i esencja migdałowa wzmacniają i odżywiają łamliwe paznokcie. Może być stosowany jako baza lub lakier bezbarwny. Nie zawiera formaldehydu, toluenu, kamfory i DBP.
Z tyłu etykiety jest taki opis:
Naprawdę polecam tą odżywkę :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly