emailFB instagram

22 marca 2013

Chusteczki nawilżane Dada Premium - Sensitive.

Już od dwóch tygodni korzystamy z synkiem chusteczki nawilżające DADA Premium 
zakupywane w Biedronce.


Do tej pory korzystaliśmy chusteczki nawilżające z serii AVON Baby i z pewnością nie zmienię zdania o nich, że są naprawdę dobre! Będąc z rodzinką na zakupach prawie miesiąc temu wzięłam na próbę chusteczki nawilżające DADA premium Sensitive.



Powiem Wam szczerze, że jedyna różnica to cena. Za chusteczki Avon Baby zapłacicie ponad 10zł, robiąc zakupy z katalogu Avon, a natomiast chusteczki DADA Premium na chwilę obecną w Biedronce kosztują około 5 zł. W opakowaniu jest również 72 sztuki bardzo fajnie nawilżonych chusteczek. Mają ładny zapach i są delikatne. Przede wszystkim nie podrażniają skóry Maciusia. Są produkowane przez producenta oryginalnych Pampersów. Można nimi wycierać nie tylko pupę, ale i np. twarz dziecka.

Moja ocena: 10/10

Naprawdę polecam !!  :)

2 komentarze:

  1. Używałam ale jak zobaczyłam że zawierają PARABENY odstawiłam. Znalazłam chusteczki bez parabenów Rosmann :) BabyDream :)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly