emailFB instagram

16 marca 2013

PERFECTA - To, co najlepsze dla mamy i maleństwa...

Na początku marca nawiązałam współpracę blogową z firmą Perfecta.
W ramach tej współpracy dostałam do testowania dwie linie kosmetyczne - dla mnie i Maciusia ;)







Maciuś otrzymał kosmetyki z Linii Perfecta BABY

1. Szampon i płyn do kapieli
2. Krem ochronny na słońce









Szampon wraz z kremem ochronnym na pewno zaczniemy lada dzień stosować. Tym bardziej dlatego, że teraz jest taka pogoda, że słonko jest bardzo ostre przy tak  mroźnej pogodzie , co jest bardzo niebezpieczne na delikatnej skóry niemowlęcia.




Ja natomiast otrzymałam kosmetyki z Linii
Perfecta Cera Naczynkowa

1. Maseczka na twarz, szyję i dekolt
2. Krem na dzień i noc do cery suchej i normalnej
3. Tonik






Kosmetyki bardzo przydadzą się do cery, gdyż mam poddatną cerę na przebarwienia i szczerze to bardzo liczę na to, że choć trochę pomoże mi je zwalczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly