emailFB instagram

24 maja 2013

MARINE COLLAGEN Kolagen morski

Niecały miesiąc temu otrzymałam przesyłkę w ramach wygranej akcji na stronie FB firmy Prostoznatury.pl 

Zorganizowany konkurs polegał na zgłoszeniu się do testowania preparatów firmy.
z 60 osób między innymi wybrano też mnie ;)
Do testów otrzymałam MARINE COLLAGEN Kolagen morski firmy Altermedica
  



W opakowaniu znajdowało się 90 kapsułek, które używam do dziś 3 razy w ciągu dnia. Mniej więcej zostało mi jeszcze 12 sztuk.


Kolagen jest głównym białkiem tkanki łącznej i podstawowym składnikiem fibrylarnym (włóknistym) skóry, kości, ścięgien, chrząstek i zębów. Kolagen ze skór ryb morskich jest związkiem, którego cząsteczki są mniejsze niż cząsteczki kolagenu pochodzenia zwierzęcego, dlatego jego działanie jest efektywniejsze. Dodatek naturalnej witaminy C (z owoców aceroli) wspomaga prawidłową syntezę włókien kolagenowych w organizmie.






Marine Collagen (Kolagen morski suplement diety)

  • polecany osobom dorosłym narażonym na znaczne obciążenia stawów, a także rekonwalescentom w stanach pourazowych
  • wspomaga utrzymanie właściwego stanu tkanki łącznej - budującej strukturę całego ciała
  • przyspiesza regenerację m.in. tkanki kostnej, chrzęstno-stawowej, stawów i ścięgien
  • uzupełnia dietę w łatwo przyswajalne, hydrolizowane, rozpuszczalne białka kolagenowe
  • korzystnie wpływa na kondycję skóry, włosów i paznokci





Ten suplement diety zawiera enzymatyczny hydrolizat kolagenu ze skór ryb morskich, sproszkowane owoce aceroli maltodekstrynę oraz żelatynę.
 

Według producenta kolagen morki nie jest zalecany dla kobiet w ciąży oraz karmiących piersią. Tylko osoby dorosłe mogą spożywać kapsułki. 
Obecnie już na szczęście Maciusia odciągnęłam od piersi, więc bez żadnego ale mogłam stosować suplement diety. Bardzo pomógł mi na moje stawy kolanowe, ponieważ przez jakiś okres czasu odczuwałam rano, gdy tylko wstawałam z łóżka. Gdy zaczęłam spożywać kolagen morski po około 3 dniach poranny ból ustąpił, a Maciusia nadal mogę nosić na rączkach, gdy wymaga tego sytuacja - na przykład ta, że noszę go na rączkach na 3 piętro. Jestem bardzo wdzięczna za to, że miałam możliwośc i jeszcze ma w sumie przez 4 dni stosowanie kolagenu morskiego, bo już myślę, że na dobre zapomniałam o moich bolączkach kolanowych.

 Moja ocena: 11/10


 Kolagen morski możecie Kochani nabyć w sklepie internetowym Prosto z natury


Zapraszam Was wszystkich również do polubienia FunPage



Czy mieliście problemy ze stawami ?? 

Pozdrawiam :*


2 komentarze:

Printfriendly