emailFB instagram

14 maja 2013

Maseczki do twarzy od Efektima

Do niedawna nawiązałam współpracę blogową z firmą Efektima


W ramach tej współpracy otrzymałam dziś niewielką przesyłeczkę 
dość bogato witaminowo maseczek do twarzy.




 

oraz 







O firmie

Efektima to polska firma kosmetyczna założona w 2000 roku. Specjalizuje się w kosmetykach przeciwstarzeniowych dla kobiet i mężczyzn oraz w specjalistycznych kuracjach do ciała. Produkty firmy skierowane są przede wszystkim do osób, których skóra wymaga bardziej intensywnej pielęgnacji oraz zapobiegania negatywnym skutkom, jakie wywiera przemijający czas. Firma z wielkim zainteresowaniem śledzi najnowsze osiągnięcia i tendencje w kosmetyce światowej, wykorzystując do swojej produkcji wszystkie najnowsze i skuteczne w walce z czasem surowce. Oferowane kosmetyki podlegają testom dermatologicznym i aplikacyjnym, co pozwala twierdzić, iż wszystkie produkty wykazują sprawdzoną jakość i wysoką skuteczność. 


Dodatkiem do maseczek jest ciekawa broszurka dotycząca produktów firmy Efektima.
Niebawem zabieram się za testowanie maseczek.

 Pozdrawiam :*
 

4 komentarze:

  1. miałam je i bardzo, bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam 5 maseczek Efektimy i większość się u mnie sprawdziła ;)Zwłaszacza te dwie co otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjemnego testowania :) nie miałam jeszcze tych maseczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą OK i się sprawdzą :)) bo widzę po recenzjach innych blogerek, że są bardzo fajne i właśnie przyjemne ;))

      Usuń

Printfriendly