emailFB instagram

02 czerwca 2013

Labolatorium Pilomax: Maska do włosów farbowanych na ciemne kolory - Krok 2

W ramach współpracy blogowej z firmą Pilomax otrzymałam bardzo fajną przesyłeczkę :)
Oczywiście po uprzedniej analizie oraz charakterystyce moich farbowanych na czarno włosków, dostałam odpowiednie kosmetyki oraz akcesoria do ich pielęgnacji. W paczuszce były między innymi:

HAIR SPA
Zestaw do regeneracji włosów i skóry głowy maskami
 
 
REGENERACJA krok 2. 
MASKA do włosów farbowanych 
Pojemność: 70 ml

Właśnie wczoraj umyłam sobie włoski i założyłam maskę i gdy przygotowywałam post 
Projekt DENKO - Maj, to już miałam maskę założoną na głowie :))

I tak - po umyciu włosów porządnie je uczesałam

Następnie użyłam Maskę do włosów farbowanych Laboratorium PILOMAX i nałożyłam następnie na mokre włoski od nasady aż po końcówki



Po nałożeniu maski do włosów farbowanych włoski spięłam i założyłam ręczniczek PILOMAX
I tak byłam z maską przez około 20 minut.
Taką kurację maską robię sobie raz w tygodniu.




Maska do włosów farbowanych ma kolor kawy z mlekiem. Delikatnie czuć paloną kawę. Celem takiej kuracji regenerującej jest poprawienie kondycji włosów. Maska nawilża, wygładza oraz odbudowuje strukturę uszkodzonego włosa.








Jak widać w opisie maska nie zawiera parabenów, co jest bardzo ważne dla naszych włosków. 


Jak już wyżej pisałam to maskę używam raz w tygodniu, a mniej więcej w połowie kwietnia otrzymałam ją do testów. Po użyciu maski moja kondycja włosków znacznie się poprawiła. Włosy nabrały blasku oraz są dużo mocniejsze. Również są bardziej gładsze w dotyku, jak również zauważalna jest ich wilgotność. Także z czystym sumieniem stwierdzam, że maska spełniła (i nadal spełnia) swój cel.

Moja ocena: 10/10

A co mówi producent ??
" MASKA do włosów  farbowanych krok 2. w Kuracji Regenerującej, przeznaczona do włosów zniszczonych – łamliwych, szorstkich i sztywnych. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. Zapobiega łamliwości i rozdwajaniu włosów. Wzmacnia blask koloru. EFEKT: odżywienie, wygładzenie, lśniący kolor. Maska do włosów farbowanych jasnych zawiera: keratynę, skrzyp polny, rumian rzymski, hennę. Maska do włosów farbowanych ciemnych zawiera: keratynę, kawę, skrzyp polny, hennę."


 Wszystkich zapraszam na stronkę Laboratorium PILOMAX oraz do polubienia FunPage
Pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. Gratuluję kolejnej współpracy, super produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. włosy prezentują się na odżywione i takie błyszczące, super:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam kilka pozytywnych opinii o tej firmie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zaczęłam jej używać więc u mnie też za jakiś czas pojawi się recenzja:)Do tej pory używałam maski do włosów ciemnych wax Henna i jestem bardzo z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też mam Hennę :)) zaczynam od przyszłego tygodnia ;)

      Usuń
  6. Bardzo interesująca maska.Chyba sobie kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że u Ciebie się spisała :) Też dostałam dzisiaj i zobaczymy jak sprawdzi się u mnie ale po tym poście jestem pełna nadziei :)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly