emailFB instagram

12 czerwca 2013

Slim Extreme 3D Spa Superskoncentrowane serum modelujące pośladki Total Push Up, Eveline Cosmetics

Ostatnio nawiązałam nową współpracę z DolinaKremowa.pl dzięki firmie Falmar
Do testowania zaproponowano mi 
 Eveline slim 3D Superskoncentrowane serum modelujące pośladki Total Push-Up
 
I dziś nadszedł moment, abym mogła wypowiedzieć się na temat owego serum!
 
 
 SKŁAD:
Aqua/Water, Glycerin, CentellaAsiatica, Cetyl Alcohol, Glycine Soya Oil, Water/Butylen Glycol/Laminaria Hyperborea Extract, Hydrogenated Polyisobutene/Anemarrhena Asphodeloides (Root) Extract, Kigelia Africana Extract, Caffeine, Hyaluronic Acid, Hydrplized Collagen/Hydrplized Elastin, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate SE, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Phenoxyethanol/Methylparaben/Butylparaben, Ethylparaben/iobuthylparaben/Propylparaben, DMDM Hydantoin, Fragrance, Hexyl Cinnamal, Bythylphenyl Methylpropional (Lillal), Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde (Lyral).

Pomimo, że minął już ponad rok czasu odkąd urodzilam synka, to i tak straciłam zbędne kilogramy. Pomimo tego na udach jak i pośladkach miałam cellulit. Podejrzewam, że nie jedna kobieta z tym defektem się borykała. Zaczęłam od niedawna sobie ćwiczyć wieczorkami, jak już położę synka spać i odkąd dostałam do testów serum moje uda i pośladki polepszyły swój wygląd a cellulit się już na tyle zmniejszył, że go prawie nie widać :)) Co mnie bardzo cieszy, bo idzie lato :)


Serum bardzo łatwo się aplikuje - delikatnie naciskamy tubkę i serum wydobywa się w takiej ilości jaką chcemy. 


Ma konsystencję kremową o białej barwie. I bardzo ładnie pachnie. Skóra jest delikatna, nawilżona, odżywiona i bardziej ujędrniona. Miłym skutkiem ubocznym codziennego wcierania specyfiku jest zmniejszenie się cellulitu. Czy podnoszą pośladki - tego raczej nie zauważyłam. Przede wszystkim ładnie napina i wygładza skórę, nawet lepiej niż niejeden kosmetyk antycellulitowy. Czy to jest efekt "push up", to już chyba kwestia indywidualnych oczekiwań i wyobrażeń na temat działania balsamu. Bynajmniej u mnie jak pisałam wcześniej - cellulit się zmniejszył, co mnie bardzo cieszy.

Moja ocena: 9/10
 
A co mówi producent ??
"Działa na trzy podstawowe problemy dotyczące skóry pośladków. Ma działanie modelujące, poprawia metabolizm tkankowy oraz działa na poprawę struktury skóry. To unikalne połączenie Volufiline (ekstrakt z azjatyckiej rośliny Gardenia Asiatica), która ze względu na stymulację rozwoju lipidów ma działanie modelujące oraz kompleks `Full up / Full shape` (ekstrakt z rośliny Kigelia africana) mający wpływ na wzrost elastyczności tkanki łącznej. Dodatek kofeiny pobudza metabolizm tkankowy i usprawnia mikrokrążenie, co wpływa na ujędrnieni skóry i zwiększenie jej elastyczności."
 
A czy Wy już korzystaliście z tego typu serum ?? Jaki jest efekt na Waszej skórze ??
 
Pozdrawiam :*
 

4 komentarze:

Printfriendly