emailFB instagram

28 sierpnia 2013

Zapowiedź testowania naturalnych kosmetyków firmy Pat&Rub by Kinga Rusin

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę blogową z firmą Pat&Rub by Kinga Rusin


 W ramach tej współpracy otrzymałam dziś pięknie zapakowaną paczuszkę :)

 
A w paczuszce znalazły się takie kosmetyki jak:

Balsam do rąk Otulający Cuddling karmel, cytryna i wanilia
Relaksujące masło do ciała  trawa cytrynowa i kokos
Rewitalizująca mleczna mgiełka żurawina i cytryna
 
Jak również znalazła się kartka z życzeniami z okazji Dnia Blogera
który właśnie jutro obchodzimy :)


Dziękuję serdecznie firmie za mozliwość testowania :)

A Was serdecznie zapraszam na stronkę Pat&Rub
oraz do polubienia FunPage Pat&Rub


Przypominam Kochani o moim ROZDANIU WAKACYJNYM 
trwającego tylko DZIŚ do północy 
do którego Was serdecznie zapraszam  >> TU <<
 

Pozdrawiam :*

15 komentarzy:

  1. Super zapowiedź

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/23.html

    OdpowiedzUsuń
  2. oj zazdroszczę Ci jak nie wiem co:P ale gratuluję, z miłą chęcią poczytam recenzje!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wspaniałej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te kosmetyki. Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem jak Wy to robicie!! Mi pat&rub odp że nie mają kosmetyków na testy blogerów!!! Wrrr...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wspolpracy - Pat&Rub to moja ulubiona marka kosmetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i po cichu zazdroszczę bo świetne te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak Ci się to kobieto udaje że ciagle tylko testujesz, wspolpracujesz, cos Ci wysylają...????!?!? Ogladam twoj blog od dawna i nie znalazlam jeszcze zlotej recepty bo mi nawet wiekszosc firm nie odpisuje :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy, świetna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna paczuszka,gratuluje współpracy;)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly