emailFB instagram

18 września 2013

Opsis Therapy Eye Brightening Gel Krem Przeciwzmarszczkowo – Liftingujący Pod Oczy firmy Juliette Armand

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę blogową z firmą Juliette Armand
 
O firmie:
Juliette Armand działa na rynku Światowym od 1992 roku i cieszy się zaufaniem szerokiego grona klientów w Europie i na świecie. Natomiast w Polsce profesjonalnymi kosmetykami Juliette Armand możemy cieszyć się od stycznia tego roku. Jako wyłączny dystrybutor marki na rynek polski firma oferuje kompletną i profesjonalną linię kosmetyków najwyższej technologii, które stanowią obecnie jedne z najbardziej specjalistycznych i wszechstronnych produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, oferowanych przez firmę kosmetyczną.
Juliette Armand to marka, która tworzy produkty najwyższej jakości, stosując do ich wytwarzania wyłącznie starannie wyselekcjonowane komponenty pochodzenia roślinnego o najwyższej czystości wraz z oryginalnymi recepturami, spełniające surowe kryteria jakościowe. Obecnie marka Juliette Armand obejmuje 214 produktów i 40 zabiegów tworzących linie Elements, Skin Boosters i Sunfilm. Jednak firma kontynuuje swoją pracę z pasją, stale poszukując nowych receptur, nowych kombinacji i kolejnych innowacji. Jako bezpośredni dystrybutor pracuje głównie na marce Juliette Armand w  Instytucie Shintai Day Spa.
 
Kolejnym kosmetykiem, który chciałam Wam przedstawić to specjalistyczny krem na okolice oczu


Krem jest umieszczony w plastikowej strzykawce i dzięki naciśnięciu pompki krem wydostaje się na zewnątrz. Dodatkowo ma gumowe zabezpieczenie.


 SKŁADNIKI AKTYWNE: 
AA2G, MATRIXYL 3000, WITAMINA E, ARGIRELINE SOLUTION, ALBATIN, HYDROXYPROSLISILANE, BISABOLOL


Kremik jest w kolorze perłowym. Dośc ładnie pachnie, tak jakby trochę cytrusowo. 
Konsystencja jest gęsta.

 
Krem ma właściwości liftingujące, no i muszę przyznać, że bardzo dobrze spełnia swoją rolę. Skóra jest fajnie napięta i gładka. Świetnie nadaje się pod makijaż, trochę świeci, ale ja nie mam nic przeciwko, gdyż lubię delikatną warstewkę, która zostaje na skórze. Bardzo lekki krem, dzięki czemu wygodnie się go rozprowadza. Cera po aplikacji na noc nabiera blasku, jest napięta, natłuszczona, rozpieszczona, wypoczęta, zmarszczki wygładzone, (pod oczami też) i dostrzegłam po kilku dniach również lekkie rozjaśnienie cery. Nie zapycha, ani nie podrażnia mojej cery. Jeśli chodzi o wygładzenie (lifting) cery w okolicach oczu, to powiem szczerze, że pomogło (i pomaga nadal). Co do rozjaśnienia cery, to liczyłam na to, że delikatnie pomoże mi na moje przebarwienia hormonalne, które nabawiłam się podczas ciąży, ale no tu mnie kremik pozbawił optymizmu. Zmiany hormonalne pozostały nadal w takim samym odcieniu. Polecam go dla osób, które chcą rzeczywiście poprawić sobie lifting w okolicach oczu ;)

Moja ocena: 9/10

A co mówi producent ??
"Specjalistyczny krem na okolice oczu, redukujący zmarszczki, cienie i obrzęki pod oczami wzmacniając naturalne funkcje komórek w tej delikatnej okolicy. Przy nawilżaniu, stymulacji i redukowaniu zmarszczek mimicznych i cieni pod oczami. Zapewnia ujędrnienie i wygładzenie skóry okolicy oczu.Kierowany dla grupy wiekowej: 30-39, 40-49, 50-59, 60+"


Zapraszam do polubienia FunPage Juliette Armand Polska 
oraz na stronkę www.juliettearmand.gr
 
Jak również zapraszam do polubienia FunPage Shintai Spa 
oraz na stronkę www.shintai.pl

 
 
A Wy Kochane jak dbacie o swoją cerę, aby zachowała swój młody i nawilżony wygląd ? :)
 
Zapraszam was na moje kolejne ROZDANIE z Amareną
Szczegóły  >> TU<<


Pozdrawiam :*


8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy krem oraz sposób aplikacji ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny krem, ale go nie potrzebuję :D Po ocenie widac, że opłaca się go kupić

    Jesli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz o nim słyszymy:)) Fajnie, że się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wygląda ten kremik ;) Szczególnie ta strzykaweczka ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam jeszcze takich kosmetyków, ale przyznam, że ta strzykaweczka wygląda bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w grupie wiekowej się nie mieszczę, ale ma fajny design ten krem;)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly