emailFB instagram

09 września 2013

Zdjęcie w w girlandzie z róż.. cudowny prezent na 3 rocznicę ślubu od CrystalCiTY

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę blogową z firmą CrystalCiTY 
O firmie:
Świadczymy usługi grawerowania laserem 3D wewnątrz szkła kryształowego. Wykonujemy w tej technologii gadżety reklamowe, trofea sportowe oraz pamiątki okolicznościowe. Uwiecznimy wewnątrz szklanej statuetki, bez naruszania jej powierzchni, dowolną kompozycję 2D lub 3D. Wygrawerowanym obrazem może być zarówno zdjęcie, jak również model maszyny, budynku czy też logo firmy.
Projekt, który wybrałam sobie tym razem to  
Zdjęcie 2D w girlandzie

Zdjęcie mogłam w kreatorze projektowania dodać jakie chcę, więc dodałam moje z synkiem, bo chcę zrobić mężowi niespodziankę jak wróci w weekend do domku z okazji naszej trzeciej rocznicy ślubu :)) Nie mogę do tej pory wyjść z zachwytu, bo jest bardzo pięknie wykonany! I wiem, że mojemu P :* spodoba się z całą pewnością. 

 Wygrawerowane w krysztale o wymiarach 10x7x3 cm zdjęcie otoczone trójwymiarową grilandą róż w kształcie serca. Zrobiłam oczywiście zdjęcia z każdej strony, abyście kochani widzieli efekt tej precyzyjnej roboty!

 Zdjęcie od góry


Zdjęcie z boku

 Oczywiście zanim otworzyłam, aby zobaczyć kryształ, to był bardzo elegancko zapakowany w granatowe pudełko, a w środku wyścielone błękitnym aksamitem. Dołączona jest również bordowa ściereczka do polerowania kryształu z wytłoczonym logo firmy CrystalCiTY.

Pięknie się prezentuje :)) Statuetka jest precyzyjne wykonana techniką graweru.
Jak powstaje taka statuetka ?? Sami zobaczcie..
 
 
 
Dla mnie taki projekt robi piorunujące wrażenie. Tym bardziej, że studiowałam na wydziale technicznym i takie techniki wykonywania projektów w szkle kryształowym bardzo mnie interesują.
 
Moja ocena: 11/10
 
 
A co mówi producent??
"Wygrawerowane w krysztale o wymiarach 10x7x3 cm zdjęcie otoczone trójwymiarową grilandą róż w kształcie serca. Efektowny prezent na urodziny, imieniny lub rocznicę. Istnieje możliwość umieszczenia własnej dedykacji.
Zapraszam Was kochani na blog firmy >> TU << , gdzie znajdziecie propozycje na prezent - tak jak ja dla męża znalazłam właśnie tu ;))
 
 
Zapraszam Was serdecznie do polubienia FanPage CrystalCiTY  oraz na stronę CrystalCiTY,
gdzie znajdziecie przeróżne statuetki, które są świetnym prezentem na przeróżne okazje... a nawet może być prezentem bez okazji... tak po prostu z miłości :) Polecam, bo są naprawdę świetni !! :)
Zapraszam was na moje kolejne ROZDANIE z Amareną
Szczegóły  >> TU<<

 Pozdrawiam :*

20 komentarzy:

  1. Brawooooo!!. Mam pytanie , czy dostałaś to pocztą czy kurierem ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tuż po wykonaniu projektu, jest opcja wyboru dostawy - kurier bądź też poczta. Tym razem dostałam pocztą. Wcześniejszą przesyłkę kurierem :)

      Usuń
  2. O jeju, jakie piękne :3

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie to wyszło :) Na pewno spodoba się mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. extra prezent :) ja bym się z takiego ucieszyła :) my mamy rocznicę ślubu 1.10, może ściągnę od Ciebie pomysł, bo naprawdę jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też otrzymałam od nich statuetkę.:) Bardzo ładna, tylko u mnie dali swój dopisek :(

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawde piekne ;*


    zapraszam do mnie na konkurs preska :)

    paulinowyblog.blogspot.com/2013/09/konkurs-z-preska.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio mówiłam, że to nie w moim typie, jednak zdjęcie w szkle- to jest coś! :D Zmieniam zdanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie prezentuje się to zdjęcie w krysztale! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. no no faktycznie precyzyjna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jaka była reakcja męża!

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly