emailFB instagram

07 grudnia 2013

Krem nawilżający do rąk firmy Kolastyna od Kosmeland.pl

Dzięki zaprzyjaźnionemu portalowi Kosmeland.pl, jakiś czas temu otrzymałam kolejne produkty w ramach współpracy blogowej.
     Kolejny produkt, jaki znalazłam w paczuszce to Krem nawilżający do rąk Kolastyna


Ten przyjemnie pachnący kremik jest zawarty w białej tubce o pojemności 100 ml. Ma zamknięcie typu "klik", czyli ogólnie standardowo jak dla kremów do rąk. Z tubki wycisnąć można tyle kremu ile się chce, nie wylewa się dzięki odpowiedniej aplikacji.


Najważniejsze składniki kremu to: 
 Kolagen, Elastyna, Glikogen, Ekstrakt z rumianku oraz D-panthenol.

Krem do rąk jest delikatny w dotyku, bardzo ładnie pachnący. Jest w kolorze białym. Bardzo szybko wchłania się w dłonie i bardzo dobrze rozprowadza. Tuż po nałożeniu krem pozostawia widoczny biały film na dłoniach, który na szczęście po paru sekundach znika z moich dłoni.. Przez dłuższy czas utrzymuje się bardzo ładny zapach, a moje dłonie są delikatne i gładziutkie. W taką pogodę dbam o dłonie i bardziej przykładam się do tego, bo wiadomo im zimniej tym powietrze jest bardziej suche. Koniecznie trzeba wtedy szczególnie przyglądać się naszej cerze, aby nie stała się sucha. Dlatego ten krem jest odpowiedni do codziennej pielęgnacji. Moje dłonie go uwielbiają i Wam go polecają ;))


Moja ocena: 10/10

A co mówi producent ??
"Krem usprawnia metabolizm i proces dotlenienia komórek skóry, działa przeciwzapalnie, łagodzi podrażnienia, zwiększa poziom wilgoci skóry, zapewniając jej miękkość i elastyczność sprawia, że dłonie pozostają miękkie gładkie w dotyku, wyglądają zdrowo i promiennie."

A Wy jaki krem do rąk używacie obecnie ??

Tymczasem zapraszam Was wszystkich na stronkę portalu Kosmeland.pl 
oraz do polubienia  FanPage :)

Kolagen, Elastyna, Glikogen, Ekstrakt z rumianku, D-panthenol - See more at: http://www.rossnet.pl/Produkt/Kolastyna-Protect-Beauty-krem-do-rak-nawilzajacy-100-ml,326911,1857#sthash.axwzBfi6.dpuf
Kolagen, Elastyna, Glikogen, Ekstrakt z rumianku, D-panthenol - See more at: http://www.rossnet.pl/Produkt/Kolastyna-Protect-Beauty-krem-do-rak-nawilzajacy-100-ml,326911,1857#sthash.axwzBfi6.dpuf
Kolagen, Elastyna, Glikogen, Ekstrakt z rumianku, D-panthenol - See more at: http://www.rossnet.pl/Produkt/Kolastyna-Protect-Beauty-krem-do-rak-nawilzajacy-100-ml,326911,1857#sthash.axwzBfi6.dpuf
Kolastyna, Protect Beauty, krem do rąk, nawilżający - See more at: http://www.rossnet.pl/Produkt/Kolastyna-Protect-Beauty-krem-do-rak-nawilzajacy-100-ml,326911,1857#sthash.axwzBfi6.dpuf
 
Pozdrawiam :*

24 komentarze:

  1. Ciekawa jestem jak moję rączki odbiorą ten kremik. Jestem na tak i zaraz wchodzę na podaną stronę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam swój ulubiony balsam z Kolastyny, ale niestety go wycofali :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy ;]
    moze sie za nim porozglądam! ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nic z tej firmy nie mialam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. najważniejszy element zimowej pielęgnacji to kremik do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i rzeczywiście to bardzo przyjemny kremik ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to na razie mam z Marizy i dobrze sobie radzi. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tego kremu a współpracy gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy:)
    Po Twojej opinii widzę, że ten krem będzie dla mnie idealny - szukam swojego ideału. Teraz używam kremu z anidy, niestety w ogóle nie nawilża:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kremy do rąk idą u mnie w ekspresowym tempie :) tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy, chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego kremu jeszcze nie próbowałam, a zawsze mam suche dłonie, więc może będzie dobry :) Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kiedyś się skuszę póki co mam co nieco do zużywania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Póki co mam zapas kremów, ale ja się skończą to muszę go poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię kremować rąk ;p ale skusiłabym się na ten krem ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kosmetyki kolastyny, na pewno w przyszłości wypróbuję ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. już dawno nie używałam kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  18. już dawno nie używałam kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja muszę mieć kremy do rąk o zwariowanych zapach: owocowych bądź słodkich, które mnie skutecznie zachęcą do używania :P

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly