emailFB instagram

22 lipca 2014

Pasta do zębów Pełna Ochrona firmy Labell od Intermarche w Świebodzinie

 Jakiś czas temu nawiązałam współpracę blogową z naszym świebodzińskim Intermarche.
 



 
Do testów otrzymałam między innymi żel pod prysznic z wyciągiem z owoców mango i marakui firmy Labell.

 
BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA!

Labell to marka, której filozofią jest poczucie komfortu i bezpieczeństwa użytkownika. Dlatego tak ogromną wagę przywiązujemy do współpracy z największymi producentami na rynku. Spełniamy wszystkie atesty Państwowego Zakładu Higieny.
 
 
Dziś przyszedł czas na recenzję pasty do zębów Pełna Ochrona



 Pasta znajduje się w standardowej tubce, w jakiej zazwyczaj są pasty. Ma pojemność 75 ml i otwarcie typu "klik". Gdy ją delikatnie naciśniemy, to odpowiednia ilość pasty aplikujemy na szczoteczkę.
 
 
 
 Pasta ma białą barwę z karmelowymi paskami. Posiada typową dla past konsystencję. W smaku jest miętowa z delikatnym sodowym posmakiem. 
 
 Profilaktycznie używam tą pastę codziennie rano i wieczorem. Smak pasty jest przyjemny i zarazem odświeżający. Po kilku minutach mycia ząbków moje szkliwo nie posiada żadnego nalotu, a dziąsła są odpowiednio zadbane. Lubię tego typu używać takich past, bo jak nie patrzeć, to nie tylko dbamy o zęby ale również trzeba zadbać o kondycję dziąseł, aby broń Boże nie doprowadzić do ich krwawienia. Natomiast jeśli chodzi o nalot kamienia nazębnego, staram sie go nie mieć, jednak od czwórki i dalej (jak na dole, tak i na górze) jednak odcieniem ząbki się różnią. Jedynki, dwójki i trójki są białe no, ale muszę dodatkowo zadbać o wybielenie reszty zębów. Zastanawiam się nad systemem wybielającym Biała Perła, ale zobaczymy, bo mam mieszane uczucia. Także takie najzwyklejsze pasty do zebów tego nie zrobią. Jednak nie mam zastrzeżeń do ochrony przed próchnicą oraz wspomaganiu ochrony dziąseł i pozostawieniu świeżego oddechu na dłużej :) Niemniej polecam tą pastę Wam, jeżeli nie borykacie się z nalotem kamienia nazębnego. Teraz jest W Intermarche na nią promocja, kupicie ją za 3,99zł :) 

Moja ocena: 8/10
 
 
Często zaglądam do gazetki promocyjnej Intermarche, która zazwyczaj ląduje w mojej skrzynce pocztowej. Mają tam bardzo fajne promocje, a ceny dość konkurencyjne. 




    ***



Zapraszam Was na rozdanie na moim FanPage ;)







15 komentarzy:

  1. Nie mam w okolicy tego sklepu a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jej nie próbowałam bardzo lubię pastę z Colgate ale może kiedyś zdecyduję się na tą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy jej nie miałam, ale rzadko bywam w tym sklepie, bo mam daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, nie byłam w tym markecie wieki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię pastę Smile z Biedronki wydajna i dobra i faktycznie wybiela zęby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesująca współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz się z nią spotykam, ale pewnie dlatego, że jeszcze nie byłam w Intermarche :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jednak częściej sięgam po pasty znanych marek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy sprawdzoną pastę BlanX:)
    Priorin Extra

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj przepraszamy, wkleiło nam nazwę produktu, o którym szukamy obecnie info i przypadkiem trafiła do Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly