emailFB instagram

23 sierpnia 2014

Lakier termiczny nr 06 od Allepaznokcie

Od niedawna mogę się cieszyć współpracą blogową z firmą Allepaznokcie




Ostatnie zamówienie było bardzo spontaniczne, bo wybrałam takie typy lakierów, z którymi wcześniej w ogóle nie miałam styczności. Jednym z lakierów, które wybrałam jest lakier termiczny nr 06.




Lakier jest umieszczony w 5 ml szklanej buteleczce. Średniej grubości pędzelek, który bardzo ładnie kryje płytkę paznokcia.


                   

Sam lakier ma dobrą pigmentację. Zastosowałam się do rad producenta, czyli nałożyłam trzy warstwy jedna po drugiej, gdy ta poprzednia całkowicie wyschła i nałożyłam odżywkę Sensique Keratin Nutrition jako bazę. Ale nawet pomimo tego zawiodłam się na nim. Otóż producent wyraźnie oferuje nam, że gdy jest zimno to jest kolor czarny, a gdy jest ciepło zamienia się w kolor różowy. I tu tak nie jest. Teraz jest u nas chłodno i pochmurno - zaledwie 11 stopni rano koło 7:30. Czekałam w sumie na takie chłody, aby zrobić test z tym lakierem. Do manicure użyłam:

1. Sensique - wzmacniająca odżywka do paznokci z keratyną  Keratin Nutrition
2. AllePaznokcie.pl - Lakier termizny nr 06

Oto efekty:

                       

U mnie w testach wyszło, że gdy jest zimno, to kolor jest ciemno fioletowy, powiedziałabym ciemny nudziak. Natomiast pod wpływem gorącej wody jest jasno fioletowy, no bardziej popadający w pastele. Ale co jak co, lakier jest wytrzymały bez Top Coatu. Utrzymuje się już trzeci dzień, a w tym czasie sprzątałam dom, czy tez myłam naczynia. Wiadomo, że wtedy lakier jest narażony na mechaniczne czynniki zewnętrzne. Więc tu nie mam zastrzeżeń. W sklepie internetowym Allepaznokcie buteleczka 10 ml tego lakieru kosztuje 8.90zł. Jeżeli lubicie nudziaki, to polubicie się z tym lakierem, no ja lubię choć chciałam uzyskać taki kolor jak obiecuje producent. Jednym słowem - zawiodłam się!

Moja ocena: 2/10

A co mówi producent ??


Zapraszam Was po polubienia firmowego FanPage - może i Wy znajdziecie coś tam dla siebie :)) 
***
 

Zapraszam na rozdanie na moim blogu 




34 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc nie zachwyca mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ten lakier kompletnie się nie sprawdził. Próbowałam nawet włożyć rękę do lodówki, pod zimną wodę i nic, kompletnie nic!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam takiego lakieru, rzeczywiście bez szału.:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwa z tej serii, ale u mnie sprawdzają się ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się, fajnie się zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam jeden termiczny lakier innej firmy i był to kompletny bubel :( ten widać że działa

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moja kolorystyka, ale pierwszy raz widzę u Ciebie lakier który zmienia kolor pod wpływem temp. :)).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie miałam takiego rodzaju lakieru, z ciekawości chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może inny kolor byłby ciekawsszy, ten taki ni jaki. Ogólnie te lakiery termiczne są kiepskie ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo średni niestety, może inny kolor był by lepszy

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba wolę tradycyjne. Przynajmniej kolor łatwiejszy do przewidzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też niedawno o nim pisałam :) Mi się efekt baardzo podoba, ale z trwałością wręcz przeciwnie niż u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie również nie sprawdziły się te lakiery termiczne ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy jest ten lakier. Kolor może nie dla mnie ale mnie zaintrygował. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam wrażenie czasem, że niektórzy nie czytają postu i komentują :D
    Co do lakieru to kiedyś widziałam lakier innej firmy to zmieniał chyba kolor z fioletowego na różowy i było ok. Może warto spróbować jednak z innymi lakierami tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że producent nie wie jaki kolor ma jego lakier ;) Nie miałam nigdy lakierów termicznych, więc chociaż jeden chciałabym kiedyś przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Opis producenta jest ciekawy, ale szkoda, że Cię zawiódł :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie osobiście również niezbyt się podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  20. ojj nie fajnie to wygląda, ale am z tej firmy inny lakier i ma cudowny kolor i długo się trzyma na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm ciekawe jak taki kolor prezentowałby się na moich paznokciach :P bonny-sensation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze widzę taki lakier :) Fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam lakiery zmieniające kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam 2 termiczne i tez jestem nie do końca zadowolona, aczkolwiek z innych powodów :p może mi się uda napisać recenzje jutro :)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly