emailFB instagram

22 sierpnia 2014

Płyn uniwersalny do mycia powierzchni kuchennych firmy Apta Ecologic od od Intermarche w Świebodzinie

Podejmując współpracę blogową z Intermarche w Świebodzinie miałam świadomość tego, że nie będę cały czas testowała kosmetyki. Ostatnio Pan Krzysztof zaskoczył mnie opowiadając o własnej marce produktów ECO i BIO, które są już jakiś czas wprowadzone na półki sklepowe w Intermarche. 




"Nowe produkty oferowane przez supermarkety Intermarché dzielą się na dwie grupy: Eco i Bio. Ta pierwsza obejmuje przyjazne środowisku produkty chemii piorącej i czyszczącej. Są one w wysokim stopniu biodegradowalne lub umożliwiają oszczędność energii i wody. Z kolei linia Bio obejmuje produkty kosmetyczne i higieniczne oraz artykuły pielęgnacyjne dla niemowląt i dzieci. Składniki produktów tej linii w co najmniej 95% pochodzą z rolnictwa ekologicznego, a opakowania obu linii produktów ulegają biodegradacji lub nadają się do recyklingu."


 
W skład linii Apta Ecologic (Eco) - bo własnie Wam ją dziś zaprezentuję -  wchodzą m.in. produkty do prania oraz środki i płyny czyszczące, w których zastosowano rozwiązania zmniejszające negatywny wpływ na środowisko. 




Jednym z czyszczących produktów , którego używam od ponad miesiąca jest płyn uniwersalny do mycia powierzchni kuchennych.


Umieszczony w litrowej butelce o pojemności 1 litra. Jest odkręcany, a jego zakrętka ma pojemność 30 ml, która jest również dozownikiem płynu, który wlewamy do wody. Płyn ma bardzo delikatny i przyjemny zapach eukaliptusowo-rozmarynowy. Sam płyn jest przezroczysty i ma zielony kolor.




Na umycie mojej niedużej kuchni wystarczy spokojnie około 5 litrów letniej wody zmieszanej z 30 ml właśnie tego płynu. Wystarczy tylko delikatnie zamieszać ręką w wodzie i wytwarza się intensywna piana. 




Płyn jest bardzo wydajny. Co prawda nie jestem zwolenniczką sprzątania i "generalkę" kuchni robię przynajmniej raz w tygodniu. Od ponad miesiąca czasu użyłam około 1/4 zwartości litrowej butelki z płynem uniwersalnym. Myję nim szafki kuchenne, zewnętrzną stronę lodówki, kuchenkę, stół, parapet oraz podłogę. Zapach utrzymuje się przez około pól dnia, nawet przy otwartym oknie. Efekt końcowy naprawdę jest bardzo dobry :) I spokojnie, przy codziennym "rządzeniu przy garach" i spożywaniu obiadu, porządek jest zachowany przez tydzień czasu. Tak wygląda nasza kuchnia po co tygodniowej "generalce" :)



Ten płyn możecie kupić w Intermarche za 5,99 zł. Cena jest adekwatna do jego jakości :) Polecam go z czystym sumieniem. 

Moja ocena: 10/10


Często zaglądam do gazetki promocyjnej Intermarche, która zazwyczaj ląduje w mojej skrzynce pocztowej. Mają tam bardzo fajne promocje, a ceny dość konkurencyjne. 



***
 

Zapraszam na rozdanie na moim blogu 





15 komentarzy:

  1. jak mi się skończy mydło marsylskie to może się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. siegnę po niego - bo kuchnia to masakra ( u nasa)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale szykuje mi się przeprowadzka więc może się skuszę do generalnych porządków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja średnio byłam z niego zadowolona ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwykle używam zwykłego płynu do naczyń z odrobiną octu. No, ale on nie pachnie, a to lubię. Chętnie wypróbuję ten płyn.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam teraz mydło marsylskie ;) a tego płynu jeszcze nigdzie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam te płyny :) Kiedyś chyba nawet kupiłam ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam, nie lubie takich wynalazków, wolę sprawdzone, ew wodę z octem do dezynfekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. OO, w końcu masz większe zdjęcia
    Bardzo fajnie, bo teraz świetnie wszytsko widać

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba przetestować ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly