emailFB instagram

30 września 2014

Lity od Rosewholesale

Ponad tydzień temu przyszła mi paczuszka prosto z Azji od Rosewholesale
Jest to chińska firma kryjąca się pod angielską nazwą


Dziś chciałam Wam przedstawić moje pierwsze typowo kobiece buty - lity.  Dlaczego pierwsze?? Otóż jestem zwolenniczką wygodnej odzieży i obuwia. Od bardzo dawna nosiłam w sumie albo adidasy, albo trampki, a kozaki wybierałam na niskim stabilnym obcasie. Jak nie patrzeć z biegiem czasu mogę stwierdzić, że kobieta zmienną jest. I zanim zamówiłam te butki, to długo zastanawiałam się nad nimi. W końcu zamówienie poszło... Czekałam w sumie dwa tygodnie z hakiem, bo kilka dni przed tym zanim je dostałam, to otrzymałam najpierw list z Urzędu Celnego w Poznaniu, abym okazała się dowodami skąd do mnie ta paczka i wszelkimi innymi szczegółami odnośnie zawartości. Zadzwoniłam, wysłałam wszelkie skany i dokładny opis zamówienia i po dwóch dniach paczuszka cała i z nienaruszoną zawartością była już u mnie. Ku mojemu zdziwieniu jak zobaczyłam butki, to bardzo mi się spodobały. 


Wykonane ze skóropodobnego materiału w kolorze czarnym. Są solidnie wykonane i nigdzie, jak na moje oko, nie widać wad. Jedynie różnica jaką zauważyłam do podeszwa moich litów jest w kolorze czarnym, a na stronie, gdzie można poczytać o ich szczegółowości, mają kolor jasnego brązu. Obcas jest w kolorze ciemnego brązu i ma wysokość 11 cm, natomiast platforma 4 cm. Więcej szczegółów na temat tych butków znajdziecie >> TU <<.


Mimo pozorom są to naprawdę bardzo wygodne buty. Myślałam, że będę mieć problemy z chodem, ale śmigam w nich teraz praktycznie wszędzie. Nawet auto fajnie mi się w nich prowadzi. :)  Wykorzystałam teraz miniony weekend na zrobienie fotek w parku - była piękna i słoneczna pogoda... 




Na stronie producenta możecie je nabyć za 15,69$. 
Polecam je Wam kobitki !! Są naprawdę mega :)

Zapraszam Was na strone Rosewholesale
oraz na jej Fanpage ;)


***


A tymczasem zapraszam Was na >> rozdanie << 
na moim nowym FanPage ;) 





46 komentarzy:

  1. Fajnie, że Ci się sprawdzają :) Dużo ludzi zachwala takie buty a ja jeszcze ich nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tej jesieni śmigam w sztybletach, jakoś wolę płaskie obuwie ;) ale u Ciebie bardzo mi się podobają, fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ładnie nawet Urząd Celny zainteresował się butami z Azji :P
    bardzo fajne byty, pewnie przez tą platformę i wygodne ;) super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam, ale cóż... taki kraj i takie urzędy... :)

      Usuń
  4. Fajne zdjęcia aczkolwiek buty nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się takie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. butki ciekawe choć nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie zdecydowanie za wysokie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne te butki, choć nie wiem czy umiałabym w nich chodzić :P Też wybieram raczej wygodne buty na niskim obcasie lub płaskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mój styl, ale cieszę się, że spełniły Twoje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog ciekawy ;) w wolnej chwili zapraszam do siebie;)


    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    Obserwuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. mam podobne buciki i są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy umiałabym w nich chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cytat: "Ku mojemu zdziwieniu jak zobaczyłam butki, to bardzo mi się spodobały." - mam rozumieć, że zobaczyłaś, co dostajesz, dopiero kiedy przyszła paczka?
    Wyjaśnij mi, proszę, co ma na celu podejmowanie "współpracy" z firmami typu Rosewholesale (notabene chińskie produkty), Choies, Sheinside czy Allepaznokcie, skoro 99,9% blogerek w przedziale wiekowym 13-15 reklamuje produkty tych marek, a fakt jest taki, że i tak nikt od nich nie zamawia, bo liczy na to, że dostanie darmoszkę przy okazji współpracy? Od razu zaznaczę, że to nie jest krytyka. Zastanawiam się tylko, czy nie mogłabyś mierzyć wyżej?
    P.S. Z całym szacunkiem, ale widać, że lity nie należą do obuwniczych wyżyn. Miej ambicje, dziewczyno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest blog, abym miała komuś coś wyjaśniać :) Mi się one podobają, z resztą nie tylko mi i ja się czuję z tym OK. Przyjęłam komentarz na klatę i zaznaczę, że nie sugeruję się opiniami osoby, która mało wie kto i co oraz przede wszystkim w jakim przedziale wiekowym testuje. PS. Ambicję to ja mam... ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  14. ja w tych butach miałabym 2metry wzrostu chyba:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty koleżanko wysoka jesteś ;) oj gdybym miała tyle wzrostu co Ty, to nie brałabym ich.

      Usuń
  15. Fajne buciki podobaja mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe buty, ale nie wiem czy umiałabym w nich chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nauczyłam się migiem i Ty również nauczyła byś się bardzo szybko ;)

      Usuń
  17. robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się Lity w ogole nie podobają, ale grunt, ze Ty jesteś zadowolona!:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie w moim stylu, ale jak był na nie szał to lubiłam je oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie zdecydowanie za wysokie, zabiłabym się w takich :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety, butki nie są w moim stylu. I, znając mnie, zabiłabym się, gdybym w nich chodziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. aż z Azji? wow :* :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Akurat nie w moim stylu, ale fajnie, że Tobie się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam lity ale nie z chinskich sklepów, skrzywdziłaś je wyginajac tak nogi teraz są pogniecione, tak sie nie robi z butami na obcasie! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam, ich materiał jest ok, więc nie widać rys za bardzo :)) Bynajmniej nikt się temu aż tak nie przygląda jak w nich śmigam ;)

      Usuń
    2. ładne butki mój styl bym nawet powiedziała ;) szkoda z tylko ze ciut nie niższe;)kobieta to naprawdę seksownie na obcasach wygląda;)

      Usuń
  25. moje są megawygodne, kupione stacjonarnie, ale mam jakieś wrażenie co do Twoich że są zwyczajnie miękkie. Wydaje mi się, że będą się robiły stałe odkształcenia i przetarcia, moje się tak nie zginają. Szczególnie widać na tym zdjęciu z kostką brukową, a na poprzednim już widać te ślady, a przecież są nowiutkie.. Raczej bym nie kupiła, nawet pomimo niskiej ceny. Rozgadałam się xd

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly