emailFB instagram

24 stycznia 2015

Zimowe trio świec zapachowych firmy PartyLite

Z tą recenzją czekałam prawie dwa miesiące. Czekałam aż do naszego Świebodzina dotrze namiastka śniegu i tyle go, aby dzieci mogły wyszaleć się tą zimową aurą. Wczoraj o poranku, gdy odsłoniłam rolety zobaczyłam śnieg. Uśmiech od ucha do ucha, bo w końcu go spadło dużo więcej, niż do tej pory i utrzymuje się, a od razu nie topnieje. Po porannej kawusi i rodzinnym śniadanku poszłam z synkiem wyszaleć się na śniegu do pobliskiego parku i lasku. Oczywiście do torebki wzięłam aparat i trio świec, o których dzisiaj mowa...


Każda ze świec jest umieszczona w szklanym świeczniku we wzory odpowiadającemu każdemu z zapachu. 


***

Zielona świeca to zapach o nazwie Emerald Balsam. 


Intensywny zapach świerku, takiego prosto z lasu. Kojarzy mi się mocno z zapachem żywej choinki, przepięknie udekorowanej w czasie świąt Bożego Narodzenia. Zapach, który unosi się po odpaleniu świecy mocno przybliża zapach lasu... coś pięknego!

***

Czerwona świeca to zapach o nazwie Chrimson Berry.


Zapach, który również bardzo spodobał mi się. Świeca po odpaleniu roznosi po mieszkaniu zapach delikatnej oraz słodkiej żurawiny. Niekoniecznie kojarzy mi się ten zapach ze świętami, może bardziej z latem oraz jesienią, kiedy to ostrzegają nas zewsząd o przeziębieniu i dużej dawce witaminy C dla organizmu... A właśnie żurawina ją w sobie posiada. Również batoniki żurawinowe są bardzo pyszne :) Także ta świeca również miło urozmaica zapachy w mieszkaniu. PS. Dziś będąc na spacerku również zrobiłam zdjęcie przyulicznemu krzaczkowi żurawiny pod pierzynką śniegową. Możecie go zobaczyć odwiedzając moje konto Instagram.


***

Świeca w kolorze eqru nosi nazwę Golden Birch.


Intensywny zapach wanilii. Uwielbiam wanilię w różnej postaci. Po rozpaleniu po mieszkaniu również unosi się jej intensywny zapach, który w jednym zdaniu skradł moje zmysły... Zakochałam się w tej świeczce. Jednak mnie dziwi dlaczego na szklanym świeczniku jest motyw z brzozami, skoro to odległy temat od wanilii... 

W katalogu PartyLight możecie to zimowe trio świec nabyć za 110zł. Cena jest adekwatna do jego jakości oraz oddania przepięknego zapachu. Polecam jak najbardziej :)





Zapraszam Was na stronę PartyLight
oraz do polubienia firmowego fanpage.


***



Zapraszam Was na >> rozdanie << z Avon




oraz na >> rozdanie <<  na moim FanPage 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly