emailFB instagram

27 marca 2015

Beauty Wonder Oil (Odżywczy olejek do ciała) oraz Exfoliating Body Scrub (Złuszczający peeling do ciała) z serii Swedish SPA od Oriflame

Od bardzo dawna mam upodobany duet kosmetyczny, którego używam co najmniej dwa razy w tygodniu w domowym zabiegu Spa. A o czym mowa ?? Jest to duet kosmetyczny z serii Swedish Spa od Oriflame.


Z jakieś dwa lata temu z ciekawości z moją sis poszłam na pewien pokaz kosmetyków firmy Oriflame. Własnie wtedy zakochałam się w duecie Swedish Spa. Oczywiście można jeszcze używać kremu z tej samej serii, ale uwierzcie, że scrub jak i olejek w sam raz wystarczają mi, by moja skóra poczuła się odpowiednio wypielęgnowana oraz zrelaksowana. Co jakiś czas, gdy jest promocja w katalogu na ta serię, to staram się zaopatrzyć w ten duecik. I właśnie o jakiegoś czasu w moim posiadaniu mam Beauty Wonder Oil (Odżywczy olejek do ciała) oraz Exfoliating Body Scrub (Złuszczający peeling do ciała). 


Ich aplikacja jest bardzo prosta, scrub napiera się bezpośrednio dłonią lub rękawicą kessa, a olejek można bezpśrednio wylewać na ciało. Jednak ja używam tego dueciku do pielęgnacji dłoni - jak nie patrzeć są wizytówką każdej kobiety :)


Scrub jest bardzo aromatyczny. Przepleciony egzotyczną nutą zapachową z imbirem. Jest to peeling solny. Bardzo szybko się rozpuszcza na dłoniach podczas zabiegu. 


Natomiast olejek to nuta zapachowa słodkich migdałów.  Kosmetyki użyte do zabiegu są preparatami z witaminą E z dodatkiem aromatycznych nawilżających olejów. Posiadają również kompleks nawilżający Hydracare+. 

Jak dla mnie duecik idealny, pomimo tego, że olejek może aż tak nie nawilża, ale za to scrub pozoatawia dłonie bardzo wygładzone, a ich skóra jest odpowiednio elastyczna i pachnąca. Taki zabieg z pewnością pomaga mi na regenerację skóry dłoni. 

Podczas promocji oba kosmetyki zakupuję za około 40zł, Jednak gdy jej nie ma to zsumowana cena za oba produkty to niemalże 60zł. Tak czy siak duecik mi odpowiada, a cena w promocji też.
Jestem ciekawa, czy używaliście kosmetyków z tej serii pielęgnacyjnej ??



Przypominam Wam, że do końca miesiąca możecie zamawiać dla siebie, rodziny lub znajomych BrzusioBox, w którym możecie zaoszczędzić 10 zł na zamówieniu poprzez wpisanie pewnego kodu...  Szczegóły  >> TU <<.


A dla miłośników kulinariów mam coś specjalnego - rozdanie z firmą Knorr, 
w której do wygrania aż 10 zestawów esencji sosów :) Szczegóły >> TU <<







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly