emailFB instagram

14 marca 2015

Brzusiobox, czyli paczka przyjemności na start macierzyństwa.

Na Brzusiobox trafiłam całkiem przypadkowo, podczas sympatycznej rozmowy przy jednym z moich zdjęć na koncie Instagram. I tak od słowa do słowa, po zapoznaniu się ze stronką postanowiłam zamówić mój pierwszy box. Jak dla mamy spodziewającej się pociechy, to strzał w dziesiątkę! 



Jak przystało na boxy czy to kosmetyczne, czy kulinarne, a ostatnio modne na czasie dla przyszłych mam i ich pociech, zawsze do końca nie wiadomo co będzie znajdowało się we wcześniej zakupionym pudełku. Jedno jest pewne - pudełko Brzusiobox jakie otrzymamy jest spore i każdy dostanie coś dla siebie. 




W marcowym boxie otrzymałam:



Po rozpakowaniu pudełka elegancko były zapakowane wszystkie wyżej wymienione produkty.




Nie było mowy, aby podczas drogi, przez jaką przywędrowało do mnie wyczekiwane pudełko, jakikolwiek produkt został uszkodzony. Mięciutka kartonowa wyściółka zapewniło produktom odpowiednie bezpieczeństwo.



Zamówione wcześniej przeze mnie Brzusiobox przyszło 10 marca. Zawsze jest tak, że wcześniej zamówiony box przychodzi do nas każdego 10go dnia miesiąca - no chyba, że to będzie weekend, to w następnym dniu roboczym. Marcowe pudełko kosztuje 69zł. Cena jest adekwatna do wszystkich produktów. Przy ówczesnej rejestracji na stronie jest opcja zaznaczenia płci przyszłej naszej pociechy. Czekamy z niecierpliwością na braciszka Maciusia, więc pudełko przyszło odpowiednie dla chłopczyka. 

Ok teraz troszkę o produktach...

Fundacja Rodzić po ludzku - Kompedendium wiedzy na CD.
Jak dla mnie jest do przypomnienie sobie wszystkich zagadnień ze szkoły rodzenia, którą zaliczyłam zanim urodziłam Maciusia prawie trzy lata temu. Każda przyszła mama, którą czeka pierwszy raz poród znajdzie na płycie odpowiednie zagadnienia, przy których ma wątpliwości. Powiem tak, czego nie dało się wynieść z zajęć ze szkoły rodzenia, śmiało ta płytka Wam to utrwali. 




Firma Lullalove przygotowała dla każdej pociechy bezpieczne gryzaczki z drewna klonowego. Zapakowany jest w sakiewkę. Będzie w sam raz dla naszego synka, kiedy przyjdzie czas na ząbkowanie i naukę chwytania :)



Firma Fiorino przygotowała dla nas niespodziankę w postaci zabawkę, która jest wypełniona pestkami wiśni. Jest precyzyjnie uszyta i jest kolorowa, z pewnością przyciągnie wzrok maluszka oraz będzie się nią bawić. 



Kolejną niespodzianką tej firmy to termoforek wypełniony pestkami wiśni, która przyda się do masowania brzuszka naszego maleństwa, kiedy będzie mieć wzdęcia lub kolkę. 



No i coś dla mnie... ;) Firma Fimaro przygotowała dla mnie w butelce o pojemności 300 ml smothies, który został wykonany z truskawek, żurawiny i malinek. Bomba witaminowa, która smakiem przywołuje słoneczne i ciepłe lato. Niestety zdjęcie jest tylko jedno, bo już go wypiłam i dawno go nie mam :)



I ostatni produkt, który w chodzi w skład marcowego Brzusiobox, to bardzo pyszne przetwory owocowe przygotowane przez firmę Made with my Mum. Dziś zjadłam przepyszne kanapki z nimi. Są to dwa słoiczki o pojemności 40 ml. Krem truskawkowy z białą czekoladą oraz konfitura borówka amerykańska z owocami leśnymi. Powiem Wam jedno - palce lizać!



Wszystkie produkty znajdujące się w marcowym Brzusiobox mają wartość dużo większą - 75zł, gdybyśmy zamawiali je każdy z osobna i oczywiście trzeba doliczyć jeszcze koszty wysyłki. Całość na stronie kosztuje 69zł. Cena jest naprawdę niewielka za takie super produkty. Są wykonane z miłości dla naszych pociech. A przede wszystkim sprawiają mega radość dla przyszłych mam, bo jak nie patrzeć jest to część wyprawki dla maleństwa. A sama wiem już z doświadczenia, że szykowanie wyprawki sprawia mnóstwo radości i podnosi na duchu...




NIESPODZIANKA !!!

Z tej okazji, że do końca marca możecie zamawiać marcowe pudełko, mam dla Was przygotowaną niespodziankę. Każdy z Was, kto zamówi teraźniejsze pudełko i wpisze przy swoim zamówieniu specjalny kod: TestujeSmakujeOceniamRabat otrzyma dodatkowo rabat w wysokości 10 zł :) Także z pewnością zamiast 69zł, zapłacicie 59zł :)) Klikajcie w poniższy obrazek i zamawiajcie :D






To jak, przekonałam Was ?? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly