emailFB instagram

30 kwietnia 2015

Brzusiobox - kwietniowa edycja

Podejrzewam, że każdy z nas lubi dostawać niespodzianki. Pudełko niespodzianka - tak właśnie nazwywam każde pudełko, które otrzymuję każdego miesiąca od Brzusiobox. Marcowa edycja bardzo mi się spodobała, dlatego w moje ręce trafiło pudełko z edycji kwietniowej.


                                Każdego miesiąca Brzusiobox jaki otrzymałam jest spore i każdy dostanie coś dla siebie. 




                                             
                                                W kwietniowym boxie otrzymałam:



Mieszanka ziołowa Szczęśliwa Ciąża od Baby&Mama Med 
Herbatkę zaparzam sobie pod wieczór, kiedy na spokojnie mam zorganizowany czas tylko dla siebie. 
Zalecana jest dla kobiet w trzecim trymestrze ciąży. Posmakowała mi  ;)


Glinka biała Montmorillonite od Ecospa
Napiszę tylko tyle - domowe spa to jest to !! :)


Wielofunkcyjne zawieszki ToGo od LullaLove
Nie miałam okazji ich jeszcze testować - czekają jeszcze z nami do połowy czerwca na naszą wyczekiwaną pociechę. 
Ale wiem, że w okresie jesienno-zimowym sprawdzą się. ;)


Wydruk autorskiej grafiki z cyklu "Przygody Pana Lisa" od Pracowni Uroczysko
Opierany na tradycji skandynawskiej projekt wykonany ręcznie i otrzymałam go w tekturowej tubie.



Pieluszki Premium Care (najmniejszy rozmiar) firmy Pampers.
Pieluszki zabieram do szpitala, bo już zadecydowałam, że będą używane od pierwszych dni narodzin naszego nowo narodzonego szczęścia. Pamiętam jak Maciuś przyszedł na świat, również zaczynałam przygodę macierzyństwa razem z marką Pampers i dlatego teraz też są z nami. 


Dodatkowo w Brzusiobox dostałam próbki listków do prania Dizolve
Powiem Wam, że pierwszy raz spotykam się takim czymś. Wypróbowałam jak na razie jeden listek do prania dziecięcych ubranek, gdyż listki są hipoalergiczne i nie zawierają niepotrzebnych detergentów chemicznych powodujących uczulenie skóry dzieci i niemowląt. Pranie zostało dobrze wyprane i odświeżone.



Kod rabatowy -15% w Mine Pine Baby
Podczas zakupów wystarczy wpisać kod: Brzusiobox.


Wszystkie produkty z kwietniowej edycji Brzusiobox bardzo podobają mi się. Naszemu Maciusiowi spodobał się obrazek od Pracowni Uroczysko. Powiedziałam mu, że jak jego braciszek już będzie z nami w domku, to powiesimy go w antyramie w ich pokoiku. Spodobał mu się ten pomysł. Mi posmakowała herbatka, a chwila dla mnie w domowym zaciszu i maseczką od Ecospa to coś wyjątkowego. Resztę niespodzianek, które znalazłam w boxie, dopiero zacznę używać po porodzie. I ze względu, że każde pudełko przynosi nam niesamowite zadowolenie, to już wiem, że majowa edycja Brzusiobox będzie moje :))

.



A teraz zdradzę Wam tajemnicę odnośnie kolejnego Brzusioboxa...

Otóż otrzymałam maila, której treść brzmi: "...wprowadzamy ofertę dla mam - wszystkich i to dobra okazja do wspomnienia o naszych Brzusiach..."  Resztę Wam dopowiedzieć nie mogę, jedynie powiem, że majowa edycja będzie związana również z Dniem Matki :)

W związku z tym jeszcze przez 3 dni możecie zamawiać majową edycję Brzusiobox w cenie 69 zł.

 Klikajcie w poniższy obrazek i zamawiajcie :D

 



Mieliście już możliwość testowania któregokolwiek produktu z edycji kwietniowej ??





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly