emailFB instagram

09 kwietnia 2015

Skin Clinic Professional Super Power Mezo aktywny tonik nawilżający firmy Bielenda

Od jakiegoś czasu mam możliwość testować serię kosmetyków pielęgnujących do twarzy Skin Clinic Professional Super Power Mezo. Jakiś czas temu recenzowałam aktywne serum nawilżające Anti-Age. Natomiast dziś przyszła najwyższa pora na opisanie w kilku słowach aktywnego toniku nawilżającego Anti-Age .


Tonik zamknięty jest w eleganckiej przezroczystej butelce z plastiku o pojemności 200 ml. Na buteleczce naklejona jest również przezroczysta etykieta z nadrukowanymi białymi napisami. Aplikacja toniku odbywa się za pomocą otwarcia typu "klik". Odpowiednią ilość przezroczystego toniku dozujemy na płatek kosmetyczny. 


Konsystencja toniku jest płynna oraz bardzo przyjemnie pachnąca. Wystarczy jego niewielką ilość zaaplikować na płatek kosmetyczny i w moim przypadku wieczorową porą nanieść go na cerę.


Tonik bardzo dobrze oczyszcza moją cerę z codziennego make-up'u. Do tej pory był on moim podstawowym kosmetykiem oczyszczającym cerę. Przede wszystkim łagodzi ściągnięcie skóry. Bardzo dobrze się wchłania w skórę i nie pozostawia przy tym jej lepkości. Cera w dłuższym czasie pozostawia bardzo przyjemny zapach po jego użyciu. Nie ma mowy do tej pory, aby podrażnił czy bardziej zaczerwieniał moją wrażliwą cerę. Pozwala czuć się mojej cerze młodo i mieć uczucie jej gładkości oraz jędrności dzięki zawartym w jego składzie kwasie hialuronowym. Jak do tej pory jestem zadowolona z tej serii kosmetycznej, tym bardziej, że kolejny kosmetyk z tej serii jest wydajny. Tonik jest w moim posiadaniu prawie dwa miesiące jedynie przy codziennej wieczornej piejęgnacji twarzy. Myślę, że to bardzo dobry wynik. Tonik możecie zakupić w Rossmanie, jak i w Drogerie Natura (tam bynajmniej już go zauważyłam na półkach sklepowych) w cenie wahającej się do maksymalnie 15 zł. Cena jak na kosmetyk, który przetrwał prawie dwa miesiące jest naprawdę mega przy tak super podejściu oczyszczającym moją twarz. Polecam go Wam :)

Serdecznie Was zapraszam na stronkę Bielenda
oraz do polubienia firmowego FanPage :)


***

A dla miłośników kulinariów mam coś specjalnego - rozdanie z firmą Knorr, 
w której do wygrania aż 10 zestawów esencji sosów :) Szczegóły >> TU <<








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly