emailFB instagram

24 maja 2015

Oxygen Intensywne Serum Ultra Nawilżające, Ultra Hydrating Pure Oxygen Intensive Serum firmy Sensilis

Późną wiosną, latem, jak również przez pewien okres jesieni moja wrażliwa cera jest narażona na większy poziom utraty nawilżenia. Stosuję wtedy preparaty i kosmetyki, które dodają na pewien czas dla mojej cery odpowiedni poziom nawilżenia. W tym sezonie radzę sobie z tym dzięki Intensywnemu Serum Ultra nawilżającemu.  



To serum jest dermokosmetykiem z serii nawilżającej każdy rodzaj cery. Serum jest umieszczone w poręcznej plastikowej buteleczce typu airless. Jest to bardzo komfortowe rozwiązanie aplikacji dla tego typu konsystencji dermokosmetyku. 


Skład:

Aqua, Hamamelis virginiana water; Glycerin; Cyclopentasiloxane; PEG/PPG-14/4 dimethicone; Butylene glycol; Alcohol denat; Saccharide isomerate; Imperata cylindrica; Ammonium acryloyldimethyltaurate/vp copolymer; Phenoxyethanol'; Trisodium EDTA; Glyceryl Polyacrylate; Methylparaben; Propylparaben; Ethylhexylglycerin; Tocopherol; Dimethiconol; Dimethicone/ PEG-10/15 crosspolymer; Dimethicone; Dehydroacetic acid, Benzoic acid, Propylene glycol; Sodium hyaluronate, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Carbomer; Polysorbate 20; palmitoyl pentapeptide-4; Sodium lactate; Caprylyl glycol; Acrylate/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer; Citric acid, Sodium citrate, Biotin, Castanea sativa, Fucus vesiculosus extract; Laminaria digitata extract; Spirulina maxima extract; Porphyra umbilicalis extract, Ascophylum nodosum extract; Sodium methylparaben; Sodium propylparaben, Perfluorodecalin, Oxygen, Viola tricolorextract; Opuntia ficus-indica stern extract; Polymethylmethacrylate; Mica, Titanium dioxide; Tin oxide, parfum, BHT; Dipropylene glycol; C.I. 42090; C.I. 60730.

Konsystencja serum jest bardzo delikatna w formie żelu w kolorze jasnoniebieskiej perły. Jest bardzo lekki. 



Używam go od jakiś dwóch tygodni. Czekałam z nim specjalnie na tą porę, bo wiedziałam, że będzie moim zwolennikiem z pozbyciem się niedoboru nawilżenia mojej cery. Jak dla mnie jego niewielka ilość pozwala, abym nałożyła go na cerę. Muszę przyznać, że bardzo szybko się wchłania, na chwilę daję mojej skórze uczucie zimna, które jest bardzo przyjemne. Serum nie lepi się i nie pozostawia tłustej warstwy - z pewnością dzięki temu, że w jego skład nie wchodzą żadne olejki. Po aplikacji serum cera staje się bardzo gładziutka i odpowiednio nawilżona. Bardzo przyjemny moment dla cery! Po około 10ciu minutach nakładam swój krem, który aplikuję co dziennie rano. Obecnie jest nim skuteczny krem hipoalregiczny przeciw pękającym naczynkom, do cery suchej i wrażliwej. Nie mam mowy, aby krem w jakiś sposób rolował się z wcześniej nałożonym serum. Bardzo dobrze oba kosmetyki ze sobą współpracują i nie podrażniają, ani nie uczulają mojej cery. Po tych dwóch tygodniach mogę stwierdzić, że moja skóra jest w dobrej kondycji posiadający odpowiedni poziom jej nawilżenia. Do tej pory zużyłam go max 1/4 buteleczki. Owszem jest skuteczny, wydajny, ale również jest drogi. Jego cena waha się w granicach 120-140 zł. W aptece DOZ widziałam możecie go zakupić za niecałe 122 zł, ale wiadomo każda apteka posiada własną marżę. Pomimo tej ceny z pewnością mogę stwierdzić, że jest wart tej ceny! 




Zapraszam Was na stronę Sensilis
oraz do polubienia firmowego fanpage.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly