emailFB instagram

21 czerwca 2015

Prowansja na wyciągnięcie ręki w naszej rodzinie razem z Le Petit Marseillas

Byliście w Prowansji ?? Nie ?? Ja też nie, ale dzięki Le Petit Marseillas mogłam ją sobie wyobrazić i przybliżyć dzięki zakwalifikowaniu się po raz drugi jako #AmbasadorkaLPM. Dzięki temu przez ostatni miesiąc mogliśmy razem z moją rodziną testować delikatne żele do kąpieli, które znalazłam w paczce ambasadorskiej.


Paczka tuż po otwarciu wywarła na mnie wrażenie, bo okazało się, że do testów każda z ambasadorek otrzymała żele cytrusowe. Wręcz uwielbiam cytrusy jak i jeść, tak i jako wchodzące w skład kosmetyków. 


Dodatkowo w paczce otrzymałam mnóstwo próbek i kart do rozdania dla koleżanek.


Jednak dla mnie było najważniejsze ślubowanie ambasadorki LPM, którego treść mogłam znaleźć już na pierwszych stronach Przewodnika po świecie Le Petit Marseillas pt. Odetchnich Prowansją..



Na samym początku nie było wcale tak łatwo rozpoznać konkretne zapachy obydwóch żeli pod prysznic. W każdym z nich zgadłam jedynie po jednym z owoców, które wchodzą w skład każdego z nich. 


Pierwszy jaki próbowałam odgadnąć to delikatny żel 2w1 pod prysznic i do kąpieli Pomarańcza i Grejpfrut.


Zapach cytrusów jest bardzo wyczuwalny. Grejpfrut oraz pomarańcza stanowią intensywną woń, która otula ciało swoim zapachem, jak również delikatnością podczas kąpieli. Pieni się bardzo intensywnie pomimo małej ilości aplikacji na ciało. Żel nie wysusza ciała, a delikatnie je nawilża. Do tej pory nie podrażnił mojej wrażliwej cery. 


Natomiast delikatny żel pod prysznic Werbena i Cytryna posiada mniej intensywny zapach niż żel opisany powyżej. Aczkolwiek mogę przyznać, że cytryna jest więcej wyczuwalna niż werbena. 


Również bardzo dobrze się pieni podczas kąpieli. Zapach cytrusów jest wyczuwalny w całej łazience. Tuż po kąpieli na ciele na dłuższy czas jest wyczuwalny jego zapach. Nie muszę się martwić, że żel nas podrażnia lub uczula. 

Konsystencja obydwóch żeli jest przezroczysta i bardzo pachnąca. Kolor żelu pomarańczy oraz grejpfruta jest przybliżony pomarańczowego, natomiast żel cytryna i werbena to intensywny żółty kolor.


Aplikacja też jest bardzo prosta. Obydwa żele mają zamknięcie typu "klik". A jak nam się żel będzie kończył śmiało możemy każdego z nich postawić na zamknięciu.


Podsumowując, mogę stwierdzić z całym przekonaniem, że obydwa żele przypadły mi do gustu. Jednak jeśli miałabym wybierać pomiędzy jednym a drugim, to wybrałabym delikatny żel 2w1 pod prysznic i do kąpieli Pomarańcza i Grejpfrut. Obydwa warianty, jak i inne produkty Le Petit Marseillas możecie nabyć w Rossmanie. Rzeczywiście są to żele, które są odpowiednie wiosną i latem. Nasze ciała wówczas potrzebują typowego orzeźwienia, bo wiadomo gorączki nam nie sprzyjają, a takie orzeźwienie podczas kąpieli jest bardzo dobre dla nas. Kampania ambasadorska LPM jest dla mnie bardzo pozytywna, tym bardziej że otrzymane nie tylko dobrze wpływają na ciało, ale również na duszę... 


A Wam który żel bardziej przypadł do gustu ??




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly