emailFB instagram

12 lipca 2015

Idealny duet: Skuteczny lifting - Liftingujący krem przeciwzmarszczkowy 50+ na dzień SPF 10 oraz Liftingujący krem przeciwzmarszczkowy 50+ pod oczy firmy Bielenda

Jakiś czas temu postanowiłam, że zamówię do testów cos dla mojej mamy. W sumie trudno dobrać jej kremy pielęgnujące do twarzy, ale jednak zaryzykowałam i na dzień dzisiejszy ma w swoim posiadaniu dwa kosmetyki 
z serii PLASMA REPAIR COMPLEX 50+ oparte na biotechnologii ciekłokrystalicznej. 


O biotechnologii ciekłokrystalicznej pisałam TU, gdzie znajdziecie recenzję 
używanego wówczas przeze mnie duetu opartej na tej samej technologii . 

Bio_tech_gold


Krem jest zamknięty w szklanym słoiczku o pojemności 50 ml. 
Słoiczek jest odkręcany. 


Sama aplikacja nie przynosi żadnych problemów, bo wystarczy nanieść krem na palce i później aplikować bezpośrednio na twarz o poranku po ówczesnym oczyszczeniu cery. Konsystencja kremu jest bardzo lekka. 
Ma kolor śnieżnobiały i do tego bardzo przyjemnie pachnie. 






Krem pod oczy jest umieszczony w niewielkiej tubeczce o pojemności 15 ml. 
Wystarczy ją odkręcić i nanieśc krem na cerę w koło oczu. 


Konsystencja kremu jest bardzo lekka. 
Ma kolor śnieżnobiały i do tego bardzo przyjemnie pachnie.



Moja 54letnia mama od miesiąca używa tego duetu kosmetycznego codziennie. Krem bardzo ładnie wchłania się na oczyszczoną skórę, a krem pod oczy delikatnie napiął jej tzw. kurze łapki. Dodatkowo krem równie dobrze napina skórę w ciągu dnia oraz odpowiednio nawilża ją, jak również wyrównuje jej koloryt. Do tej pory oba kremy nie uczuliły jej. Ogólnie jest zadowolona z kremików. Owe kosmetyki pielęgnujące możecie nabyć w drogeriach oraz hipermarketach, nie są to drogie kremy, tym bardziej, że są wydajne. 

Aneczka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly