emailFB instagram

09 sierpnia 2015

Cien, żel pod prysznic (limitowana edycja)

W ostatnim czasie robiąc zakupy w Lidlu trafiłam przypadkiem na bardzo aromatyczne żele pod prysznic. Z trzech dostępnych zapachów wybrałam dwa, które najbardziej przypadły mi do gustu. Dziś kilka słów o nich.


Jak widzicie wybrałam żel grejpfrutowy oraz melonowy.
 Cała ich seria jest umieszczona w przezroczystych butelkach o polemności 300ml. Mają otwarcie typu "klik". 


Konsystencja żeli pod prysznic jest w sam raz dla mnie. Każdy z nich pachnie mega owocowo! Żele są przezroczyste 
i różnią się kolorami - melonowy jest w kolorze zielonym, natomiast grejpfutowy jest w kolorze pastelowej czerwieni.



Już niewielka ich ilośc zaaplikowana na gabkę bardzo intensywnie pieni się. 
Ich skład nie powala z nóg, ale niczego więcej nie spodziewałam się po tego typu żelach pod prysznic. 



Przyznam się, że to był zakup pod wpływem impulsu. W tym wypadku impulsem był ich intensywny owocowy zapach. Również pod prysznicem nie zawiodłam się na nich, bo bardzo dobrze myją ciało i szybko spłukuja się pod strumieniem wody. Co do wydajności, to są również dobre, gdy ż ich małą ilość daje dużo piany.Żele nie wysuszyły ani nie podrażniły mi skóry, zostawiły ciało pachnące na ponad godzinę po wzięciu kąpieli. Po tym czasię muszę dodatkowo nawilżyć ciało balsamem. Możecie go zakupić stacjonarnie w Lidlu za 2,99zł. Cena jak za taki produkt jest przystępna każdemu z nas. Polecam go tym, którzy lubią owocowy zapach żeli do kąpieli.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly