emailFB instagram

03 września 2015

Lactimilk, wzmacniający szampon na mlecznej serwatce z ekstraktem z bambusa na porost włosów

O włosy trzeba dbać - każdy to wie. Moje włosy są już przyzwyczajone do zmiany szamponów i nie przeszkadza im to. Czas na recenzję rosyjskiego wzmacniającego szamponu na mlecznej serwatce z ekstraktem z bambusa na porost włosów. Jest to szampon na bazie naturalnych składników, którego wybrałam będąc jeszcze w ciąży z Bartusiem. Wiedziałam, że po porodzie moje włosy utracą taką kondycję, jaką miały w czasie ciaży. Dużo nie pomyliłam się... 


Szampon jest umieszczony w białej plastikowej butelce o pojemności 400 ml.Posiada zamknięcie typu "klik". 


Jego konsystencja jest lejąca się o perłowej barwie. Szampon pomimo zawartej w swoim składzie serwatki mlecznej, bardzo przyjemnie pachnie. 


Serwatka jest niesamowitym produktem naturalnym, który jest niezbędny do odżywiania każdego rodzajów włosów. Zawiera ponad 200 biologicznie aktywnych substancji, w tym witaminę E, C, PP, beta-karoten, białko, ponad 20 cennych aminokwasów, enzymy, jak i niezbędne dla włosów pierwiastki śladowe. Wyciąg z młodych pędów bambusa ma dużą siłę energetyczną, która nadaje włosom silny bodziec wzrostu. Pojawia się w znacznym stopniu wzmocnienie korzeni włosów oraz aktywny proces odnowy mieszków włosowych.

SKŁAD:


Tak jak pisałam powyżej, że dużo nie pomyliłam się, ponieważ po porodzie włosy straciły swoją kondycję i delikatnie zaczeły mi wypadać. Po powrocie do domu zaczęłam używać tego szamponu. Jest on bardzo wydajny. Wystarczył mi na prawie dwa miesiące przy dwukrotnym użyciu w ciągu tygodnia. Myślę, że to całkiem fajny wynik. Bardzo dobrze pieni się i myje skórę głowy. pod wpływem ciepłej wody puszczonej z prysznica bardzo dobrze spłukuje się. Dodam koniecznie, że podczas dwukrotnego mycia w ciągu tygodnia, tylko do jednego mycia używałam po myciu odżywki do włosów. Szkoda mi było, bo szampon jest skomponowany na bazie naturalnych skłądników, które mają niezwykłą moc, która wzmocniła moje włosy. 


Na dzień dzisiejszy moje włosy są mocne, duzo pojawiło się tzw. "baby hair". Z jego efektu jestem bardzo zadowolona. W internecie możecie go kupić już za niecałe 20 zł. Cena jak na tak dobry szampon jest naprawde dobra. Polecam go osobom, któe mają problemy z utratą witalności włosów oraz ich wypadaniem.






Zapraszam Was na stronę Skarby Syberii
oraz do polubienia firmowego fanpage







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly