emailFB instagram

27 września 2015

Viga, Zestaw Minky do łóżeczka i na spacerek

Kiedy byłam w ciąży miałam kilka pomysłów jak zaaranżować kącik dla naszego Bartunia. Wiadomo, dużo rzeczy uchowało się po starszym bracie, ale i tak musiałam dokupić dużo innych produktów, by wychowanie synka od pierwszych chwil było przede wszystkim bezpieczne, komfortowe i higieniczne. Również zaopatrzyłam synka w nową pościel oraz kocyki. Przeglądałam internety i w końcu zdecydowałam, że na spacerki oraz do leżakowania przeznaczę zestaw Minky uszyty według mojego własnego projektu oraz wymiaru. 


Powyżej wspomniałam, że zestaw do łóżeczka lub wózka można zaprojektować oraz podać wymiary. Pani Jadzia z firmy Viga jest krawcową (jak moja mama), więc od pierwszego naszego maila rozumiałyśmy się bardzo dobrze, bo poradziła mi jaki rozmiar i dobór kolorów będzie najlepszy. W odskoczni Wam napiszę, że rady krawcowych są dla mnie bardzo pożyteczne i zawsze wychodzi to na plus, pewnie dlatego, że mama od zawsze dobrze mi doradzała również w tych kwestiach. Ale wracając do zestawu dla Bartusia został wykonany z najwyższej jakości bawełny oraz mięciutkiego i przytulnego polaru Minky Dots. 



Kocyk wypełniony antyalergiczną włókniną o grubości 2 cm.
WYMIARY KOCYKA: 75 x 95 cm (+- 2 cm)

Podusia wypełniona antyalergiczną włókniną o grubości 4 cm.
WYMIARY PODUSI: 40 x 60 cm (+- 2 cm)

Są to standardowe rozmiary, które pasują do większości łóżeczek. Podusia jest mięciutka i płaska. Odpowiednia dla synka. Kocyk jest również płaski, jak i dwustronny. Kolorystyka jasno niebieskiego polarku Minky Dots oraz bawełny we wzorki o sówkach pasują do siebie jak ulał. Prałam już nie raz zestawik i trzymałam się tego, że trzeba go prać w temperaturze nie wyższej jak 40'C. Zachowuje wtedy swój wyjściowy wygląd i delikatność.








Dodam jeszcze, że zestaw Minky świetnie nadaje się na długie spacery nawet w te chłodniejsze dni. Praktycznie codziennie chodzimy na spacerki i nie patrzymy czy jest chłodniej, ze względu na hartowanie synka. Kocyk świetnie utrzymuje ciepło, a podusia jest bardzo wygodna i miękka. Każdy z Was może zamówić sobie zestaw Minky z dużego wyboru kolorów oraz wzorów tkanin. Kupić go możecie za 99 zł. Cena nie jest wcale wygórowana, bo są to ręcznie szyte zestawy przez Panią Jadzię, która wkłada całe swoje serducho w daną rzecz przez siebie uszytą. Na zamówiony przez siebie zestaw nie czekałam nawet tydzień czasu, więc i czas wykonania jest szybki. Jest również mamą, więc kto inny nas zrozumie jak druga mama :) Z czystym serduchem polecam produkty Pani Jadzi. 



Zapraszam Was na stronę Viga
oraz do polubienia fanpage





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly