emailFB instagram

06 października 2015

Hooy, Przesyłka butów sportowych modelu Spider

Gdy tylko ukazało się wydarzenie na fanpage Hooy do drugiej edycji testów butów sportowych, to od razu zgłosiłam się. Pomyślałam dlaczego nie, przecież jest idealna pogoda na długie spacery z rodzinką, a buty sportowe są najwygodniejsze na tego typu spędzenie czasu na świeżym powietrzu. W końcu otrzymałam maila z akceptacją mojego zgłoszenia. Bardzo ucieszyłam się! Doczekałam się i w tamtym tygodniu kurier przyniósł mi długo wyczekiwaną przesyłkę. Moje Spiderki :))


Buty były bezpiecznie zapakowane w firmowy karton Hooy. 



(indeks: 201402 013)



Od kilku dni towarzyszą mi na spacerkach z dziećmi po mieście. Z resztą.. więcej możecie obserwować przecież na moim Instagramie. Jak na pierwsze wrażenie butki wywarły na mnie duży pozytyw. Tym bardziej, że jestem osobą długo nie siedzącą w jednym miejscu! Mam nadzieję, że będą mi długo służyły..



I co ? Podobają się Wam ??
Kto z Was załapał się do II edycji testów ??



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly