emailFB instagram

12 października 2015

Melon z wędzonką wyborną na surowo

Był weekend, byli znajomi... posiedzieliśmy i miło spędziliśmy czas w swoim towarzystwie. Jako przekąskę zrobiłam coś nowego u nas. W sumie czytałam o podobnym przepisie w internetach, no ale ja jak ja, musiałam zrobić po swojemu. Na stole zagościł tym razem melon z wędzonką wyborną na surowo. 


SKŁADNIKI:
  • 6 cienkich plasterków wędzonki wybornej na surowo
  • 6 kawałków melona
  • przyprawa grillowa 


PRZYGOTOWANIE: 

Na samym początku oczyszczamy melona z pestek oraz obieramy go ze skórki. Następnie kroimy go na niewielkie kawałki w formie małych prostokątów. Każdym plasterkiem wędzonki wybornej na surowo owijmy każdy kawałek melona. Na sam koniec posypujemy do smaku przyprawą grillową wszystkie kawałki melona z wędzonką. Tak wykwintna  i na dodatek szybka w przygotowaniu przekąska zasmakuje każdemu. 



SMACZNEGO !!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly