emailFB instagram

01 grudnia 2015

Lula Family, Chusteczki nawilżane z aloesem oraz o zapachu słodkich truskawek

Od niepamiętnych mi czasów w mojej rodzinie stosowane były chusteczki nawilżone. Jedne do wycierania kurzu, czyszczenia kokpitu w samochodzie, a inne zaś były przeznaczone do higieny. Nieważne jakie miały zastosowanie, najważniejsze, że były pod ręką. Odkąd zostałam mamą owe chusteczki stały się moim kompanem w pielęgnowaniu naszych pociech. Czy są to sytuacje czysto higieniczne związane z przebieraniem pampersów, czy czyszczenie rączek po słodkościach lub piasku - nieważne jaka sytuacja - muszę koniecznie zabierać je wszędzie. Obecnie korzystamy z chusteczek nawilżanych z aloesem oraz o zapachu słodkich truskawek


Te pierwsze przeznaczyłam dla Bartusia. Synek za dwa tygodnie skończy pół roku, więc stwierdziłam, że będą dla niego w sam raz, tym bardziej, że są z dodatkiem aloesu.


Paczuszka zawiera 72 chusteczki. Używam ich przede wszystkim do codziennej pielęgnacji skóry synka. Są delikatne, przyjemne w dotyku i dobrze nawilżone. W swoim składzie nie zawierają zbędnych parabenów oraz posiadają neutralne Ph.  Używam ich również do przecierania jego przewijaka oraz wycierania buźki po smacznym obiadku lub deserku. Sprawdzają się bardzo dobrze!Stacjonarnie kupuję je w Stokrotce za niecałe 3,50zł przy okazji ogólnych zakupów do domu. 


Te drugie chusteczki nawilżane o zapachu słodkich truskawek z emblematem bajki Dora poznaje świat dałam w wyprawce przedszkolnej dla Maciusia. Ucieszył się jak zobaczył na opakowaniu Dorę. Bardzo lubi tą bajkę, bo nie dość, że ma ciekawe przygody, to przy okazji uczy się języka angielskiego. 


Chusteczki przyjemnie pachną truskawkami. Ale mi ich brakuje, ale tych babcinych... z jej ogródeczka! No ale wracam z powrotem na ziemię... :P W opakowaniu było 64 sztuki, po miesięcznym użytkowaniu ich w przedszkolu przez synka zostało jeszcze nie więcej jak połowę opakowania. Również używa je do higieny osobistej, jak również czyści ławeczkę po malowaniu farbkami. Po takim użytkowaniu synek odkłada je na swoją półeczkę z innymi przyborami przedszkolnymi. Również nie posiadają parabenów i mają naturalne Ph. Bardzo dobrze oczyszczają skórę oraz ładnie czyszczą blat szkolny. Również nabyłam je podczas domowych zakupów do domu w cenie za mniej więcej jak poprzednie - nie więcej jak 3,50 zł. 



BTW...

A chusteczki nawilżane możecie nabyć również 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly