emailFB instagram

03 lutego 2016

Moja Pierwsza Ciężarówka - klocki Lego Duplo (testy TestMeToo)

Kiedy przyszła do nas kolejna paczka z klockami LEGO Duplo Moja pierwsza Ciężarówka, to Maciuś był w przedszkolu. Ogromnie ucieszył się, kiedy zobaczył na swoich meblach nowy nabytek. Nawet nie chciał jeść obiadku, tylko poprosił mnie o pomoc w otwarciu paczuszki. Bawi się nimi dzień w dzień, tworząc to nowe budowle. Po tygodniowej obserwacji chciałabym Wam przedstawić owe klocki. 


Klocki są zapakowane w bardzo kolorowe kolorowe pudełko, które jest oznaczone modelem o numerze 10818. W pudełku znajdziemy książeczkę o produktach z serii Moje pierwsze zestawy oraz oczywiście klocki :)



W zestawie znajdziemy następujące elementy: 


Już nie raz powtarzałam tu na blogu, że popieramy jak najbardziej naukę poprzez edukację. Nie tylko kreatywność, ale również manualne zabawy są wywierane podczas zabawy owym zestawem. Kolorystyka oraz bezpieczne wykonanie klocków zachęca naszego synka do zabawy. 





Maciuś bardzo lubi się bawić klockami LEGO Duplo. Ma ich już kilka zestawów i w połączeniu z resztą zestawów, ciężarówka mogła zaistnieć w nowych budowlach i zabawach. Stwierdził, że nie tylko ciężarówka będzie woziła produkty do klepu i na market, ale również zbuduje taty bazę i tam będzie jeździł nią, aby ją umyć i zatankować po ciężkiej pracy. Bardzo mnie cieszy, kiedy synek lubi utożsamiać swoją zabawę z rzeczywistością i otaczającym go światem. Wiem, że taka zabawa z pewnością kształtuje jego kreatywność, ale również motorykę i osobowość. Te chłodne i ponure dni są właśnie u nas wypełniane takimi zabawami, którymi Maciuś jest zainteresowany bez reszty. Polecam je każdemu dziecku, bo podejrzewam, że tak jak i u nas, zabawa pochłonie Wasze pociechy oraz bardzo wiele nauczy . Wiadomo, że klocki Lego są na rynku jedne z lepszych jakościowo klocków, a co za tym idzie są też drogie. Z drugiej strony - czego to się nie zrobi dla naszych dzieci, aby miały szczęśliwe dzieciństwo, tym bardziej, że widać rezultaty, jak nauka nie idzie w las ;)


Dziękuję serdecznie TestMeToo za możliwość testowania przez naszego synka tego zestawu. A poniżej klikając w obrazek możecie zobaczyć moją opinię na ich temat ;)


TestMeToo - dołącz do nas



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly