emailFB instagram

09 lutego 2016

Tenex, Hergon Cosmetics, Maska do włosów farbowanych Salon Professional

Już nie raz wspominałam, że moje włosy nie są aż tak podatne na zmianę kosmetyków pielęgnacyjnych. Cieszy mnie fakt, że nie dostaję od tak częstych zmian łupieżu. Tak więc lubię zmieniać szampony oraz odżywki. Dlatego dziś chciałabym Wam przedstawić maskę do włosów farbowanych Salon Professional, którą stosuję od ponad trzech tygodni. 



Maska mieści się w solidnym plastikowym czerwonym pojemniku o pojemności 500 ml. Jego zawartość do maska z filtrem UV do włosów farbowanych,  która posiada konsystencję gęstą o śnieżnobiałym kolorze i bardzo przyjemnym zapachu. 


Maska ładnie odżywia i nadaje blasku moim włosom. Bezproblemowo spłukuje się z nich oraz nie plącze podczas rozczesywania. Na dłuższy czas pozostają miękkie oraz gładkie. Zapach utrzymuje się długo po myciu, co jest ogromnym plusem. Maska nie obciąża włosów, co mnie bardzo cieszy. Po okresie dwóch tygodni również stały się mocniejsze! Kolor również zostaje utrzymany w niemal nienaruszonym kolorze, a farbowałam włosy w sumie zaraz po Nowym Roku. Przez ten czas, który ją stosuję zostało mi jej ponad połowę opakowania. Jest wydajna i jakościowo dobrze sprawdza się. Szczerze nie spotkałam się jeszcze z nią stacjonarnie, ale w internetach można ją nabyć za około 20 zł. Jak najbardziej przemawia tu adekwatność jakości do ceny! Polecam :)






Maskę testowałam dzięki Michałowi 
Zapraszam Was serdecznie na Jego fanpage






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly